Zzzzzz

Varfor e jag sa trott?????? Gick o la mig jattetidigt igar men jag drack forstas ett par glas vin. Vadret e skitdaligt, molningt o trakigt. Na, nu far jag rycka upp mig...en promenad med Meggie kanske hjalper :)
Hamta upp mina nya fina glasogon i Fredags, I likie. Ja just det, innan jag skulle hamta upp mina glasogon sa va jag inne pa Planet Beauty o skulle kopa nagellack. Da kom det en kvinna fram till mig o sa "Honey I really hope your wearing sunscreen today". Och sen borjade hon prata om mina solflackar o rynkor under ogonen *suck* Jag ar bara 32!!!!!! Hon prova lite kramer pa mig fran Rilastil o jag ar sald, tyvarr ar det market ganska dyrt.....ska skicka hem lite prover o prova forst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0