Somntuta

Min vackar klocka Meggie vackte mig inte som vanligt i morse, hon brukar alltid vacka mig vid 8-8.30 varje morgon men idag vakna jag av telefonen 9.40...angest!!!!! Hade ju tankt att ga upp tidigt sa jag kunde ga ut o ga innan det blev for varmt, men icke. Underbart vader har just nu, ca 25 grader. Kanske ska satta mig ute en stund o fa lite farg pa denna likbleka kroppen :)
Har precis pratat med sota mamma i telefon, vi prata om Thomas Sabo berlocker o Dior vaskor....shopping mani maste ligga i varan slakt :) Tror mamma har hela Thomas Sabo berlock sortimentet hemma Ha Ha Nu har hon fatt nys pa ebay o alla berlocker som saljs dar :)
Na, nu maste jag hitta pa natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0