Ogonbryn

Igar va jag i Bevvan pa mote ogonbryns folket. Jag fick ett ogonbryns serum som racker i 30 dagar, efter det ska jag tillbaka till BH sa dom far se om det hjalpt nagot. Dom sa att det kan ta upp till 3 manader innan ogonbryna kommer tillbaka....OM dom nu kommer tillbaka. Inte for jag nagonsin haft stora buskiga ogonbryn, men dom va lite storre innan jag raka!!!! dom i tonaren. Sa vi far se, jag far i alla fall serumet, ogonbryns smink o sen en ogonbryns formning pa deras salong nar jag ar klar.
Usch, utan mina ogonbryn ifyllda sa kanner jag mig som Maria Montazami utan hennes lappstift.

Utan ogonbryna ifyllda sa kanner jag mig bar, naken, radd, exposed!!!!!!


The truth is pretty....ugly :)


Kommentarer
Postat av: syster

vi får hålla tummarna för dina ögonbryn! =)

2010-03-14 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0