Nattuggla

Jag maste verkligen sluta att ligga o titta pa TV pa natterna, spelar ingen roll nar jag lagger....vaknar anda samma tid. Men idag ar jag ledig sa jag kan slappa heeeeela dagen om jag vill. Tankte jag skulle baka lite, en svensk rulltarta. Annu ett tecken att man borjar bli gammal: Bakning!!! Men jag alskar faktiskt att baka...speciellt medans jag dricker vin :)
Sa min kara man hittar alltid dom mest knepiga annonserna pa Craigslist. Haromdagen sa hittade han en annons dar dom sokte kvinnor med tunna ogonbryn Ha Ha....dom har tydligen nagot "mirakel" medel som gor att man far fylliga ogonbryn. Passar ju mig bra eftersom jag knappt har nagra! Sa jag svarade, sa naste vecka ska jag till Bevery Hills o traffa dom Ha Ha

Mina nya ogonbryn kanske?





Na, arligt talat sa ar det ett ganska kant foretag som gor manga "kandisars" ogonbryn, hoppas det blir bra :)
http://billiondollarbrows.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0