I'm back bitches...hmmmm, det lat ju moget....

Jag fick en blogg svacka...det hander sa OERHORT mycket saker i mitt liv sa jag hinner inte skriva Ha Ha. Na, arligat talat sa hamna jag i en liten "funk"...men NU sa ar den over. Hade inge flyt med skolan sa jag va tvungen att ta ett break pa en termin. Jag maste klara 3 prov innan jag gar sista terminen, skulle gora mitt sista i borjan av Jan men da fick jag reda pa att resultaten inte skulle komma innan skolan borjade :( Sa, inte mycket att gora. MEN jag ska gora det sista provet snart o kora sista terminen i host...vips sa kommer jag va klar!!!!!
Det basta som har hant sen sist ar att lillasyster va har i nastan 2 veckor, fordelen med att inte ga i skolan va ju att jag va ledig sa vi kunde spendera massa tid ihop :) Vi hittade pa saker har i LA, sist hon va har sa korde som alla turist grejer sa nu blev det mer shopping....hiking...shopping :) Vi tog sakert 1000 bilder, halften va super tontiga syskon bilder Ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0