Addicted

Lampan i varan TV pajja idag :( Vi har en liten mini TV i varat sovrum, men va ar det i jamnforelse mot varan 65 tummare. Maste erkanna att det ar lika tragiskt att sa manga ar beroende av TV'n...jag inkluderad. Bade jag o Marlon kolla pa varandra o undra vad vi nu skulle hitta pa utan varan TV. Det slutade i...som ni marker i att jag hamna framfor datorn o M lyssar pa musik o dricker vin :) Jag kommer ihag nar jag o Helene va sma o bara hade 2 kanaler, det blinka en triangel i ena hornet nar en ny show pa andra kanalen...kommer ni ihag? I alla fall sa borja inte programen forrens kl 17-18, sen fick man kolla pa TV i typ 2 timmar innan pappa skulle ha TV'n. Det va tider det!!!! Men tank pa sa mycket roligt vi hitta pa :) Mitt/mina barn skall icke va slavar under TV'n!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0