April April din dumma sill....

Dromde att jag klippte av mig haret i en page i natt, paminner mig att jag faktiskt maste klippa mig. Varfor ar det sa svart att klippa haret nar det ar langt, men bara vill ha langre och langre aven fast det kanske inte ar sa fint. Marlon sa till mig att jag ligger risigt nara till PWT har, poor white trash ha ha. Ja, jag far vall kanske klippa av en bit, va tycker du?



Na, nu ska jag aka ner med Mercan till Manhattan Beach...a/c'n maste lagas innan det blir for varmt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker håret är jättesnyggt! Om jag hade varit yngre (bara lite)så hade jag också haft sådant hår!

Men, det är ju inte så snyggt med långt grått hår, bättre med grå page i min ålder! Ha, ha, ha!

2010-04-06 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0