Zzzzzz....

VARFOR ar jag sa jakla trott? La mig ganska sent igar sa det kanske ar det?
Hmmmm, vad ska jag gora idag da? Maste aka o handla o MASTE plugga.....har haft tva dagar utan plugg nu, fy pa mig!!!! Sen kommer svarmor ikvall o ska stanna over natten, har varldens basta svarmor sa det ar inte sa farligt som det later ha ha. Imorgon maste jag till skolan for en klass mellan 10.30-2, det ar en gymnastik klass sa det blir inget vin for mig ikvall :(

Just det, har ju inte berattat om brollopet i helgen. Marlons nara van Cornell gifte sig med sin Taathimeka (sag det 5 ggr i rad), dom hade ett lite midre brollop nere i Marina del Rey med reseptionen pa en resturang som heter Warehouse. Det va ganska roligt for nar vi kom till Warehouse vid 8-tiden sa va det redan en annan brollops reseption (heter det sa foresten???) dar, det va massa svenskar....o pa bra humor va dom ocksa for det va oppen (gratis) bar. Traffade tva tjejer som jag kanner, varlden ar liten. Sa nar vi satter oss ner for att ata middag sa borjas det sjunga pa nedervaningen"Sveeeeeerigggeeeee e bast....Heeeelllannnn gaaaaaar........", folket fran fran "varat" brollop borja undra vad dom kom ifran. Did they say Sweden, aren't you from Sweden?????.....Jo, det e mina lansman dar nere, dom har oppen bar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0