Zzzzz

Ska ga o lagga mig, fattar inte hur man kan blir sa trott av att inte gora nagonting. Hade klass igar till kl 21.30 o kom hem o lag o kolla pa Tivo ganska lange. Tittade pa Oprah's intervju med Whitney Houston, tycker faktiskt valdigt mycket om henne o hennes musik. Pa tal om tycka om, nagon jag INTE tycker om fast jag bara last om henne ar Anna Anka, min syster berattade att det har borjat en ny serie dar hemma som heter Svenska Hollywood Fruar. Googla runt lite o hitta en artikel med en intervju fran Anna Anka, herregud sager jag nara....Sverige ar nog inte lessen att bli av med dig. Jag brukar saga att det finns tva typer av svenskar som flyttar hit, eller flyttar fran Sverige over huvudtagen. Den forsta ar som mig som alskar Sverige men flyttade for jag ville prova nagot nytt o Sverige kandes kallt o trakigt....sen ar det typer som fru Anka, svenskar som tycker illa om bade det svenska folket o landet. Jag beblandar mig helst med den forsta typen :)

Har kan du lasa intervjun:

http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor

Kommentarer
Postat av: Syster

Japp du är defenetivt den först, thank god!

2009-09-17 @ 11:28:08
URL: http://twowomensstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0