Morgon snygg

Vi har fatt reda pa datumen dom ska komma o gora om varan backyard nu, dom ska filma oss den 20:e Oktober, sen ska dom gora sjalva makeovern mellan 30:e November- 3:e December :)
Det va nagon har fran programet i borjan av veckan o igar sa skulle det komma en kvinnlig designero kolla. Satt har o plugga helt osminkad just utstigen ur dushen med glasogon...Marlon brukar kalla mig Betty-Sue nar jag ser ut sa for det ar lite "white trash" varning ha ha. Sa jag gick ut o motte designern nar hon kom o visade henne bak till tradgarden, sen hor jag nagon som kommer bakom mig...tror du inte det ar sjalvaste host/designern for showen Jamie Durie som star dar. Faaaaaan va pinsamt "Hej trevligt att ses igen, den andra snygga tjejen du traffat dom andra gangerna ar inte har just nu....jag ar hennes fula tvilling Betty-Sue" :( Om jag varit 10 cm kortare o ogift sa hade jag varit kar i Jamie Durie, nu ar jag bara smygkar Ha Ha. Sa dom va har o greja o matte, jag lamna dom i fred for jag tror design delen ar "hemlig" fram tills showen ar klar. Pratade lite med dom innan dom gick o Jamie sa att vi kommer alska vad dom kommer gora :) Kan ju tillagga att nar jag lamna dom i fred sa sprang jag in i badrummet o tog pa mascara, satte pa min ogonbryna o kamma haret. "Hej igen, jag ar Christine-Sue, den halv snygga tvillingen....trillingen. Halsa Oprah att jag alskar henne."


Kommentarer
Postat av: kattis

hahaha du är för go....men menar du att det är samma kille på bägge bilderna??

2009-09-18 @ 19:15:28
Postat av: Helene

Haha han e en riktig going =)

2009-09-18 @ 23:05:27
URL: http://twowomensstyle.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja, samma kille :)

2009-09-19 @ 18:45:34
URL: http://christinebourland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hallo LA! Kan en mamma, modell 50+, få komma till Er nu på hösten i stället för maj nästa år? Gärna då de filmar förstås - och få träffa Jamie! Visst är han snygg!!!!!

2009-09-21 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0