Goder morgon

Latmasken har, latmasken som gick upp kl 9 i morse o knappt gick utanfor dorren igar ha ha. Jag ar expert pa att skjuta upp saker....hela tiden!!! Gor allting i sista minut! Sa en timma innan Marlon kommer hem fran jobbet sa borjar jag stada, diskar hogen med disk o duschar......om han visste vilken latmask han har till fru. Men vi kom oss faktiskt ut o akte ner till Manhattan Beach igar kvall o gick en timmas promenad med Meggie. Det har varit sa himla varmt o rokigt fran branderna den senaste veckan sa man vill knappt ga ut, igar kvall va det 27 grader har inne i huset.
Just det, maste beratta nagot roligt....eller ja, jag tyckte det va roligt. Jag satt ju hundvakt forra veckan o kom tillbaka hem pa Mandagen. Direkt nar jag kom in sa sag jag blod pa golvet, jag fick panik o trodde Meggie blodde sa jag vande upp o ner pa henne...men hitta inget. Sa jag ringde Marlon o fraga om det va han som blodde...Na, det va det inte man han hade ocksa sett blodet. Ialla fall, igar nar jag vakna sa va det dar igen...pa samma stalle!!!!!!!! Tankte att nu far det va nog, nagon som forsoker skramma mig (jag som tror pa spoken....att jag har mordare gomda i duschen o allt annat otackt) sa jag ringde Marlon o gapa om att nu va det Bloooo dar igen! Da sa han, Hmmmm har du tant ljusen vi har pa vaggen dom ar ju roda? Da fatta jag, 27 grader inne + ljus =smalt ljus som droppar pa golvet Ha Ha. Sa ingen Fox 11 New Special for min del...det va bara ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0