Antligen lite tur!

Har haft varldens mardroms vecka. Pluggat som en tok o har inte haft tid for att plugga till provet jag hade idag, sa det gick som skrutt som forvantat.
MEN sa kom en liten god nyhet igar....nej jag e inte gravid (skulle inte varit en god nyhet just nu). Kom hem fran affaren, tappa en hel glasburk spagettisas over hela golvet.....spagettisas o glas upp pa vaggarna ARRRRRG!!!!!! Men sa rinde telefonen o det va Christine som jobbar for TV bolaget dit vi sokte for en "backyard makeover" tidigare i sommras, hon sa att dom valt oss!!! YAY!!!!! Dom har en kanal har som heter HGTV (Home and Garden TV) o det ar saklar den har trakiga tantens favvo kanal. Tidigare i sommras nar jag va bade utan jobb o skola sa satt jag o sokte jobb sa sag jag en annons for HGTV att dom sokte folk med som behovde backyard makeovers. Eftersom varan tradgard ar rena mardrommen sa sokte jag. Sa forst blev vi utvalda for en intervju o dom kom hit o kolla pa tradgarden o intevjuva oss, sen kom producenten o designern hit forra veckan for att kolla lite igen...o igar sa ringde dom o sa att dom valt oss. Inte illa, 13 avsnitt o vi ar en av dom. Desingern o hosten for programmet heter Jamie Durie, har sett han pa TV forut o han har varit med pa Oprah. Om man har varit med pa Oprah sa maste man ju va bra. Sa i November/December nagongang sa kommer dom hit en vecka o filmar, graver o planterar varat nya "Outdoor room". Har ar en link till Jamie's hemsida, det ar forsta gangen dom sander "The Outdoor Room" har i USA, men han har gjort showen innan i Australien.

http://www.jamiedurie.com/site/Television/the_outdoor_room_tv_show.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0