Onsdag

Forst ska jag saga Grattis till mina sota kusiner som fyller 1 ar idag!!!!!! Ahhhh, vad jag saknar dom <3

Igar va forsta dagen dom filmade for TV showen, kan ju saga att jag INTE kommer bli nominerad till nagon Oscar Ha Ha. Vi skulle ga med Meggie pa gatan, hand i hand...o skratta. Kande mig hur lojlig som helst, sen skulle vi dricka morgon kaffe o pussas o skratta...Va fan, ar det en makeover show eller en karleks drama vi ska va med i??? Na, det gick faktiskt bra. Fick knappt in ett ord for Marlon ville prata hela tiden. Tillslut borja programledaren saga "So Christine, what do you think? Ha Ha. Sen sa holl Meggie pa att kaka upp hela film temet sa jag va tvungen att stanga in henne...vore ju synd om hon satta tanderna i nagon.
Sa vi fick i alla fall reda pa temat till varan tradgard, Seattle!!!! Vad det nu betyder??? Gront, mycket stenar o kanske vatten. Meggie kommer fa en "egen" horna <3 o jag horde dom prata om tradhus Ha Ha Det kan bli hur som helst, men jag ser verkligen fram emot det.




Kommentarer
Postat av: Helene

Kommer bli kanon, tror dom spinner lite på att du e svensk och Seattle temat liknar ju lite sverige tycker jag =)=)

2009-10-24 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0