Lordag kvall....

Det maste finnas roligare saker att gora en Lordag kvall an att plugga.....JA, att plugga o dricka vin samtidigt.. Det kanns lite lattare att sitta o skriva idiot trakiga papper nar man ar lite packad.



Just det, har ju glomt att beratta om valpen jag hitta forra vecka. NA, jag kunde inte behalla henne *snyft*, Marlon mumla nagot oerhort otrevligt sa fort jag kom innanfor dorren med denna hariga lilla sak sa jag forsokte inte enns. Nja, det kanske inte bara va hans val....har insett att efter fatt betala ca 20 000 kr pa Maggans cancer behandling att hundar kan va VALDIGT dyra....inte sa bra nar man inte har ett jobb. Men jag tog i alla fall denna fluffiga lilla sak som jag hitta pa gatan <3 till sheltret. Det tog emot, for jag vet vad dom gor pa sheltret efter ingen adopterar dom pa 7 dagar. Men min plan va att ta dit henne, satta upp lappar i omradet, o om ingen ringt efter henne eller velat adoptera henne skulle jag ta hem henne o hitta nagon sjalv. Sa jag satte upp lappar i hela omradet, tyvarr hade ingen ringt haromdagen nar jag ringde sheltret :( MEN dom sa att en familj ville ha henne o jag ska ringa tillbaka pa Mandag sa jag vet helt sakert att dom adopterat henne.

 

Varfor kanns det alltid som nagon iakttager mig???????


Kommentarer
Postat av: Kattis

Gud sååå söt :)

2009-10-11 @ 18:33:11
Postat av: Helene

Vad bra att vovven får ett hem, om inte skicka hit den =)

2009-10-11 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0