Knepigt vader

I Mandags o Tisdags sa vrakte det ner o va hur kallt som helst, va tvungen att satta pa varmen i huset. Idag ar det 30 grader varmt o sol. Tyckte faktiskt att det va mysigt med regn, ingen angest for att man satt inne o myste.
Sitter o pluggar...eller ja, det gor jag ju inte for jag skriver har. MEN jag har pluggat o stadat lite...o atigt annu mer godis :) Ska till Danni o Jenny ikvall o farga rotterna o dricka vin. Ska gora var forsta filmning for TV showen nasta vecka sa da far man ju inte se ut som skrutt i haret :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ida

vill du bli veckans blogg?!

om du blir dee, får du 2 länkningar på min blogg (aaa'

registrera dig på min blogg (A) <3333

2009-10-18 @ 11:48:35
URL: http://brunetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0