Intervju med mig

Smeknamn: Tintin

Beroende av: Kaffe o choklad om man nu kan va beroende av det

Vad tror folk om dig? Jag tror dom tycker jag ar snall o rolig...o klumpig

Stämmer det? Ja, tror jag allt...i alla fall klumpig

Vad får du oftast komplimanger för? Rumpan Ha Ha......o ogonen o leendet, Suck det ar inte latt att va sa snygg 'asg'

Vad säger du för att imponera på någon? You are REALLy good looking :)

Hur imponerar man på dig? Inte sa svart....

Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jo da, kom bara forbi. Maste aka till Costco for kott el har ni natt?"
 
Var bor du? I Los Angeles

Trivs du där? Ibland

Äger du några converse? Na 

Sprit, cider, vin eller öl? Vin o Sprit!!!!!

Brukar du bli för full? Ja, men inte jatte full
 
Är du allergisk mot något? Pollen, djur o jorgubbar tror jag

Hur svarar du i mobilen? Hello...

Vem ringde du senast? Sofia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att pa Lordag ar det fest, var ska vi ga?

Antal timmar sömn i natt? 9 :)

Brukar du komma i tid? Na

När mår du bra? Nar det ar fint vader o jag ar ledig

När blev du fotad senast? For ett par veckor sedan pa Marlon's fodelsedag

Hur känner du dig nu? Stressad o slo

Vanligaste färg på dina kläder? Rosa

Vad tycker du om dina fötter? Inte sa snygga, har knol pa sidan juh...men annars sa ar dom ok

Vad saknar du? Min famij o vanner hemma

Hade du en bra kväll i går? Ja da den va mysig

Favoritdryck på morgonen? Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 11 o 12

Är du blyg? Ja lite, tycker inte om att prata infor publik
 
Sysslar du med någon idrott? Nej

Vill du hellre ha mail än brev? Det ar lite trevligt att fa brev da o da....men informationen ar kanske lite gammal

Har du spytt offentligt? Jaaaa

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Kissa o ha sex

Är du nöjd med ditt liv? Inte 100% men jobbar pa det

Är du bortskämd? Nja lite kanske

Vad är det värsta du vet?  Kackelackor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slosa eller spendera????? Jag spenderar kanske 2 500kr pa en vecka
 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyonce o Tyra Banks

Vad längtar du till? Tills jag aker hem till U-a
 
Vad är det finaste du fått? En hund, men jag fick henne inte riktigt...men jag fick lov att skaffa henne Ha Ha

En speciell dag du minns? Nar jag gifte mig, min graduation o varje gang min familj ar har.

Hur gammal är du? 31

Du samlar på? Pasar Ha Ha

Gillar du golf? Nix

Är det okej att gråta? Ah ja
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lagga lite pa huset, aka hem o spara resten

Bär du glasögon eller linser?  Bada

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Na inte direkt

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Mellan 8.30-9.30

Har du någon piercing? Ja, en kvar...4 gone

Solar du ofta? Ja

Är du bra på att laga mat? Borjar bli riktigt bra

Är du flygrädd? Na, men det finns saker jag hellre gor

Hur vig är du? Inte alls 

Vad dricker du helst när du är törstig? Diet 7-up eller Crystal Light
 
Tror du på ett liv efter döden? Ja

Tycker du om sushi? Mycket

Vad äter du helst när du ser på film? Glass

Har du tandläkarskräck? Inte skrack men jag gillar inte

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Absolut en kvalls manniska
 
Biter du på naglarna? Na men runt naglarna

Röker du? Na...eller kanske 4-5 cigg om aret...raknas det?
 
Vilken låt hörde du senast? Kommer inte ihag, lyssna a radion i bilen hem


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jaha, detta var ju intressanta saker, ha, ha, ha! Undrar hur jag hade svarat...........

2009-05-15 @ 08:18:56
Postat av: Jessica Mörtsllem

Men gumman! Du glömde ju "Käääärstiin" he he he minns du? Åh vad jag saknar dig! Det var sååå in i bomben länge sen! Kul att du ska komma hem till våran lilla håla=) Puss på dig

2009-05-22 @ 22:22:14
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica Mörtsllem

Nu har jag me gjort denna;)

2009-05-22 @ 23:05:37
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0