Sverige ar fantastiskt

Sitter o raknar dagana tills jag aker hem, snart "bara" tva mander kvar. Nar jag inte har varit hemma pa sahar lange sa borjar man sakna alla mojliga grejer som man nog tar forgivet nar man bor nagonstans. Lika mycket som folket dar hemma vill komma till LA o uppleva Hollywood, stranderna, varmen o palmerna sa vill jag hem till skogen o sommar kvallarna. Sa nar jag sitter har o borde plugga sa sitter jag istallet o planerar vad jag ska gora nar jag kommer hem. Sa har kommer en del av min onske lista:

Ut o ga i skogen
Plocka smultron
Drcka ol pa ute serveringar
Sitta ps balkongen nar det regnar o askar
Aka till stranden med Limpis o Kattis
Va i Alingsas med syster o fika pa alla fika stallen
Ga ut med Stella i skogen (gillar skogen)
Aka till Smogen
Aka till Gbg o ga pa Lisenberg
Grilla o dricka massa vin med vanner
Ata mormors mat
Mysa med mina nya kusiner
Lana nagons hast o rida...kanske i skogen :)
Aka till Fredriksstad o halsa pa vara slaktingar
m.m

Hmmm hur ska jag hinna allt det har? En av dom storsta anledningarna varfor jag laser tills larare ar sa jag kan gora detta varje/varannat ar :)




Kommentarer
Postat av: Syster

Oj det var mycket! Vi får hoppas att du hinner med så mkt som möjligt...pusss

2009-05-17 @ 19:01:29
Postat av: Anneli och Anders

Mamma och pappa - vad ska Du göra med oss då?

2009-05-26 @ 08:59:49
Postat av: Christine

Men vi ska ju gora allt tillsammans...ni ar liksom inkluderade i hela listan :)

2009-05-28 @ 19:29:02
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0