Sommarlov

Antligen ar forsta terminen avklarad, tva till sen ar jag klar. Trodde vall inte att jag skulle fa daliga betyg eftersom jag pluggat en del men jag trodde kanske inte att jag skulle fa A'n i alla mina klasser :) Riktigt plugghast e jag Ha Ha
Sa nu har mitt sommarlov borjat o jag ar redan uttrakad. I Mandags va jag o Cathy ute o gick i Hermosa Beach o tog en fika, i Tisdags va jag o klippte mig hos min frisor i Hollywood o sen akte jag till beachen o gick ut med Meggie....Idag ska jag storstada o jag har borjar grava upp rabatter i tradgarden. Jag maste forsoka hitta pa saker som inte kostar sa mycket $$$, maste borja spara till Sverige resan ju. Nar det borjar bli lite finare vader ska jag aka ner till stranden o sola, just nu ar det varmt med molningt. Juni brukar va ganska daligt o molningt o det har t o m fatt en namn, June gloom. Eftersom vi bor ca 10 min ost om stranden sa brukar vi ha soligt har men mitt gamla neighborhood ser ut sa har i Juni.



Kommentarer
Postat av: Jessica Mörtsllem

Åh det låter underbart goding- sommarlov! Du är så duktig gumman och vad jag saknar dig!!! Hoppas vi kan få till det i sommar när du kommer hem! Kram kram

2009-06-08 @ 20:59:12
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

En Uddevallare från LA?

2009-06-12 @ 12:08:00
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej Tina, en Uddevallare i LA :)

2009-06-16 @ 07:03:01
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0