Lordag morgon

Antligen helg, gud sa skont. Har haft en ganska stressig vecka i skolan, igar hade jag en jattelang dag o va helt slut nar jag kom hem. Forst va jag o skolan med barnen pa formiddagen (man maste gora x antal timmar i skolan for larar programmet), o sen sa jobbade jag pa eftermiddagen. Sen akte jag hem drack vin o somnade pa soffan :) Vaknade mitt i natten o madde skit illa (na jag ar inte med barn), men jag har borjat ata Tetralysal for mitt utslag o en biverkning ar att man kan ma illa....hoppes INTE det ar fran medicinen dock, hatar att ma illa. Min kara make va upp 5.30 i morse o akte o spela golf...fattar inte att man maste ga upp SA himla tidigt, det e ju helt kolsvart ute. Jag somna om o blev vakt av Meggie 8.20 som vanligt. Hon har nagon slags vackarklocka i sig o kommer ALLTID o vacker mig samma tid pa morgonen.
Forra helgen va det syster o mammas fodelsedag, 25 o 55. Jag o Helene hade kopt ett presentkort pa Linn's hudvard i Ljungkile, tror hon blev glad for det. Hade kopt en Ed Hardy skjorta o lite smink till syster. Gud va jag saknar la familia, kan inte vanta tills jag kommer hem. Nar jag har varit ifran Sverige sa har lange sa saknar jag ALLT...nja nastan allt. Forutom la famila o vannerna sa saknar jag sommar aska, smultron, skogen, fika, soliga sommar kvallar, hastar, havet, lukten o 1000 andra grejer. Tva manader kvar....shit, maste ga ner i vikt Ha Ha. Trodde faktiskt jag hade gatt upp i vikt eftersom jag stressat sa himla mycket den sista tiden, men jag hade faktiskt gatt ner ett par ynkliga kilon...smalare men utslag i ansiktet, Thats hot!!!!
Na, ska kanske borja min dag...klockan ar ju anda 11. Ska duscha mig o Meggie o kanske bege mig ut i sommar solen :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Mörtsllem

söt!

2009-05-22 @ 23:09:57
URL: http://jessicamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0