Busy Busy

Sag precis att det va en manad sen jag blogga sist...josses. Har haft fullt upp o har helt enkelt glomt bort det. Har varit massor att gora i skolan, det ar bara 3 veckor kvar nu. Har varit i Vegas sen jag blogga sist, hade jattekul med Danni o Jenny. Vi va dar i 3 dagar o bodde pa Trump, jattefint va det. Forsta kvallen va vi ute pa xs som ligger i Wynn o andra kvallen va vi pa Tryst som ligger i Encore...I like Tryst :) Sista dagen lag vi bara vid poolen o lata oss :)
Sen har Marlon fyllt ar ocksa. Vi tog in en natt pa hotell i Marina del Rey o pa kvallen sa kom lite kompisar forbi loungen som dom har pa hotellet...det va jatte trevligt aven fast jag blev lite irriterad pa ganska manga av hans vanner som sa att dom skulle komma med kom inte Grrrrrr.
Har bestallt biljett till Sverige TjoHo!!! Langtar SA. Kan inte fatta att det va 4 ar sen jag ve hemma, ska ALDRIG vanta sa lange igen. Anlednigen att det va sa lange sen sist va for det tog ett tag innan jag fick mitt Green Card o jag inte kunde lamna landet. Det ska bli sa underbart att va hemma,men jag har redan angest for att lamna Marlon o Meggie :( Marlon skulle ju foljt med men han har precis fatt ett nytt jobb o kan inte ta ledigt med en gang, sa vi far vanta tills nasta sommar innan han kan komma.
Na, nu ska vi ut cykla pa stranden...trodde det skulle bli fint vader idag med icke, molning med ganska varmt e det.

                     

Kommentarer
Postat av: Syster

Jaaaaa vad kul att du äntligen kommer! wieeeee

2009-05-04 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0