Yummy!!!!

Sitter har o dricker lite vin, har precis atigt varldens goaste middag. Min kara make har en van som heter Darryl, han jobbar som polis men hans passion ar att laga mat. Han fragade Marlon igar om han fick! komma o laga mat at oss idag....det tackar man inte nej till.Va lite tveksam for jag ar lite picky nar det kommer till mat. Man did he surprice us!!!!! Kom hem fran skolan o hade middag som vantade. Han lagade (vet inte vad det heter pa svenska) potato chowder till foratt, huvudratt bestod av filet mignon, shrimp tempura, spinach, mushroom basil spread pa baguette.....o rott vin. det va sa gott sa jag holl pa att do!!! Darryl far garna komma hit igen....nar som helst :) Jag tror han forsoker soka in pa Hell's Kitchen om ni vet va det ar.
Nu ar jag supermatt o ska lagga mig i soffan o kolla pa TV. Har spring break nasta vecka o det kanns som jag redan checkat ut Ha Ha. Ser fram emot Vegas nasta helg, my girls and I :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-25 @ 05:34:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; efter studenten ska jag plugga vidare :D

själv då?

2009-03-26 @ 21:23:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

vad för typ av lärare pluggar du till då? :D

2009-03-27 @ 07:50:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0