I'm alive....

...Jag har bara haft grymt mycket att gora dom senaste veckorna, den har veckan ar som tur ar lite lugnare. Det har varit mycket att gora i skolan o i Lordags sa tog jag en del av ett "larar prov" som man maste klara innan jag gar over till Phase ll. Det ar 3 phaser i skolan, nu ar jag pa forsta, nasta phase sa kommer jag va ute i skolan mer an jag ar nu o sista phasen ar nastan bara att i skolan som en larar assistent. Sa provet jag tog ar en kombination av alla amnen. forsta delen jag tog ar Physical Education, Human Development o Visual Arts. Vet inte riktigt hur det gick, jag haller tummarna pa att jag klara det.
Jag ska forresten till Vegas forsta helgen i April, det ska bli skitkul!!!! Det ar jag Danni o Jenny som aker, det ar Danni's fodelsedag sa jag MASTE ju aka :) Dssutom har jag lov den veckan sa da slipper jag tanka pa att plugga. Vi ska pa pa Trump's 5 stjarniga hotell fran Fredag till Mandag, vi kor upp o jag flyger hem pa Mandag morgon eftersom jag maste jobba pa eftermiddagen. Ser jattemycket fram emot det, det va ett tag sen jag va pa en Girls Only trip :)
Na, ska skutta in i dushen o aka o leka larare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vegas igen, hur många gånger har du varit där nu??

2009-03-17 @ 20:26:50
Postat av: Helene

Ohhh Vegas baby!!

2009-03-17 @ 22:53:21
URL: http://shoppingalingsas.se
Postat av: Christine

Jaaaaa du, har tappat rakningen :) Manga ganger har det blivit......tror inte man kan va i Vegas for manga ganger :)

2009-03-19 @ 05:17:55
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 05:33:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0