Antligen....

...sa funkar datorn igen :) Det har varit nagot strul med den sa jaghar inte kunnat ga in pa vissa sidor, bloggen va en av dom. Kom precis hem fran skolan, har haft en laaaaang dag. Hade en grupp presentation idag om "20th century theorists"...Intressant va? Det va alltsa om therorists som har haft nagot att gora med klassrum o discipline behavior. Ja Ja, i alla fall sa gick det ok...men jag e trott :)
Nu till min sota underbara vovve, hon e varldens underbaraste. Jag brukar komma hem vis 7.30 tiden pa kvallarna o hon brukar vanta pa mig. Idag sa Marlon att vid samma tid sa borjade hon gny o ga fram o tillbaka till dorren sa han slappte ut henne. sa vid 9 tiden nar jag komhem sa satt hon vid grinden o vantade...BEBIS, hon satt pa den lilla rumpan vantade pa mamma. That's love :)
Dagens blogg tillangnad till varldens finaste vovve....Meggie Martha Maggan Bourland (kar hund har manga namn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0