The King of Pop is dead

Runt klockan 2 idag va jag inne o kolla pa datorn o sag att Michael Jackson hade fatt en hjart attack. Klockan 2.25 smsa jag syster hemma i Sverige o berattade det for henne eftersom hon alltid varit ett stort MJ fans. Sa till henne att ga in o titta pa internet for att se vad som hade hant....klockan 2.26 forklarades han dod. Konstigt, han har alltid varit en ganska stor del av mitt musik liv. Min syster va tokigt i honom o kunde varenda sang, for ca 10 ar sen gick vi pa konsert pa Ullevi. Igar va han o trana for sin komande turne pa Staples center ca 15 min fran mitt hus, nu ligger han i en body bag pa barhuset.

R.I.P Michael Jackson




Kommentarer
Postat av: Syster

gråter

2009-06-26 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0