Midsommar helg

Sa va det Mandag igen *suck*, gillar INTE Mandagar. Det blev inte battre av att jag vakna kl 3 i natt av at sangen skaka, bara en liten jordbavning men den va precis i narheten. Om det ar nagon jag hatar mer an Mandagar sa ar det jordbavingar, den senaste manaden har jag vall kant 6-7 stycken. Me don't like!!!!
Ja nog om det, i Fredags va det Midsommar o vi firade med vin, Marabou o film Ha Ha. Vi ska pa den arliga midsommar festen pa Sondag da vi brukar ta med picknick o titta pa alla barn som skuttar runt stangen o sjunger Smmmmmaaaaa Grrraaadorna pa klingande amerikansk svenska. Det brukar alltid va en tant som sjunger i mikrofonen o jag anar att hon inte pratat svenska pa sadar 50 ar o det hors, kanner igen melodierna...forstar inte vad hon sjunger. Men det brukar va kul att aka dit, traffa lite andra svenskar o visa Marlon hur knasiga vi svenskar ar. Har ar ett par kort fran forra aret:





Imorgon ska Meggie in till veterinaren o ta ut stygnen, eller haft stiften ar det ju....stackars fisen :( Sen borjar nog nog sin behandling narmare helgen. Det kanns bra, jag ar possitiv!!!! Efter veterinaren ska vi till Meggies BFF Mollys 1 ars kalas, lillrakan fyller!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hon kommer bli bra!! =)

2009-06-26 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0