Meggie o Skor

Ja det va ett tag sen jag skrev, ska inte skylla pa att jag har haft mycket att gora men jag har haft mycket i tankarna :) Va med Meggie hos veterinaren for ca 2 veckor sen for att kolla hennes tander o da upptackte veterinaren en knol pa hennes bog. Fick reda pa att det va cancer o hon va inne o opererades for en vecka sen. Jag har inte fatt svar an om dom fick bort all cancer o vilken grad det va pa den, sa jag fortsatter halla tummarna...snalla hall tummarna for oss :) Meggie e min lilla bebis sa det har varit ganska jobbigt. Sa jag har varit hemma o tagigt hand om min sjukling, nu tror hon dock att hon e frisk o hon forsoker hoppa runt o skulle som vanligt :)



 


Stackars fisen :( 


Vi ska pa brollop nasta helg, STORT brollop e det...i Beverly Hills med reception pa Rodeo Drive. Det e en av Marlons kompisar som gifter sig. Klanning har jag o nu har jag varit pa sko jakt hela helgen, jag har massa svarta skor men jag ville ha ett par platforms med lite glans. Sa idag tvingade jag stackars Marlon att aka o kolla pa skor med mig, han va saklart inne pa rea avdelningen o hitta ett par skit snygga Steve Madden i min storlek. Dom e nog inte dom bekvamaste, men lite pin far man lida. Lite dalig bild tagna fran mobben.


Kommentarer
Postat av: Syster

Åhhhh Lööööve the shoes!!...Vi håller alla tummar för Maggan, hon ska bli bra igen puss

2009-06-17 @ 18:06:27
Postat av: Anonym

Härlig blogg!



Snygga skor

2009-06-17 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0