Sondag

God morgon, eller god kvall blir det for er. Klockan ar redan 8.50 o jag e uppe TjoHo!!!!! Igar va vi bara hemma o dega efter Fredagens utgang, va en aning skakigt o dalig i gar morse. I Fredags kvall va jag, Marlon, Danni, Jenny, Lance, Carina o Lance kompis pa ett stalle i Venice Beach som hette Nikki's. I vanliga fall brukar man fa aka upp till Hollywood for att hitta nagot schysst stalle som spelar bra musik, men mitt i Venice sa lag Nikki's o det va hur bra som helst. Det e bara en liten bar/lounge men det va lagom med folk plus att dom spela skitbra musik hela kvallen. Sa vi hade i alla fall jattekul, kanske lite for kul for det blev MYCKET att dricka. Ja herregud sager jag bara, 30 is the new 20 :)



Fast igar morse sa fick jag sota for allt drickande....madde skit halva dagen. Men jag kom mig ivag pa en promenad med Meggie o Danni o hennes tva bebisar Maxwell o Molly. Molly e Maxwells dotter o Max o Meggie har en liten crush pa varann....dessutom sa tror jag Meggie tror att Molly e hennes egen dotter, hon e sa snall emot henne. Jag kan ju tillagga att Max o Molly e Jack Russells o Meggie e en pitbull Ha Ha
Hmmmmm, jag undrar var min man ar. Jag vakna i morse o han va borta, han brukar pysa ivag sadar ibland eftersom han gar upp typ kl 6. Jag e 90% att han e o fixar med sin bil....eller min, for det e den som e borta :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Åhhh så söta vovvsningarna är =)

2009-01-11 @ 18:35:47
Postat av: Helene

Åhhh så söta vovvsningarna är =)

2009-01-11 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0