Shopping

Har haft en harligt, ganska lugn o varm helg...det har varit helt underbart vader. Har som sagt tagit det ganska lungt forutom en liten utgang igar, sen har det blivigt ett par promenader med Meggie pa stranden. Daniella hade pa sig ett par skit snygga byxor pa sig igar som hon hade kopt pa min favorit affar Express som har rea just nu, sa jag akte dit idag o gjorde massor med fynd. Kopte 5 toppar o ett par jeans for ca 840 kr som hade kostat ca 4 200 kr....det kallar jag rea!!! Ar jattenojd med mina inkop :)



          

Kommentarer
Postat av: Helene

Heej, vad fina toppar, speciellt det turkosa längst ned och det oranga =) puss

2009-01-19 @ 10:29:38
URL: http://imagehelene.blogg.se/
Postat av: Syster

Ska kolla om dom har mer, men det va VALDIGT utplockat :(

2009-01-19 @ 17:39:44
Postat av: Anonym

you are soo luckkyy! i want those shirts!

hahha im the only one typing in english(:

2009-01-19 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0