*Prosit*

Fasen ocksa, sa va man forkyld nu igen :( Jag har haft ont i halsen i ett par dagar o igar blev det varre, Tyler har varit kanon forskyld sa det va kanske hon som smitta ner mig?
I Fredags akte jag ner till skolan for att ta mitt skol ID o kopa lite bocker, hade gjort mig sa fin i haret o sa borjade det spo regna...det va bara att satta upp haret i hastsvans innan kortet for haret sag ut som "Hej kom o hjalp mig" Ha Ha. Efter jag varit dar akte jag ner till CostCo i Torrance for att kopa en platt tang. CostCo ar en affar som man maste va medlem i for att handla, dom saljer allt mojligt superbilligt....det flesta saljs i stor pack sa man kan verkligen lagra upp o tjana pa det man koper ofta. I alla fall sa hade jag varit dar forra veckan o sag en platt tang for $29. Eftersom jag behover en ny sa akte jag hem o gjorde lite reseach om hur bra denna va, den va typ bast i test pa massa stallen....o den saljs normalt for $100, sa det va ju bara aka ivag o plocka upp en.

Infinity Nano Silver by Conair

I Fredags kvall lyckades jag dricka upp en hel flaska vin (o det hander inte ofta) o sen sov jag jattedaligt pa natten, va tvungen att ga upp tidigt for jag hade min forsta klass som sands pa Lordagar mellan 9-11 online. Klassen va jattekul aven fast jag va super trott, lararen va helt hysterisk o jag holl pa att garva ihjalv mig flera ganger. Det va ganska frackt att ta min forsta online klass, medans vi kolla pa klassen kunde jag chatta med alla andra elever o vi kunde ringa eller emaila lararen direkt sa han tog upp vara fragor live...jatte kul :) Dagens topic va "How did you learn English", dom flesta i klassen ar ju amerikaner men det fanns ett par av oss utlaningar Ha Ha Jag emailade lararen som laste upp mitt mail, han fraga "Din man heter inte Tiger Woods va?"...tyckte det va kul :)
Resten av dagen va jag typ sangliggande, kollade pa Mamma Mia o en ny film som heter Appalosa med Ed Harris, Viggo Mortensen o Renee Zellweger. Hade obehagliga chest pains hela kvallen, inte att det gjorde ont men hade bara ett obehagligt tryck over brostet. Jag har haft nagot liknande for typ ett ar sen da jag vaknade o hade muskel spasmer i hjartat, det va jatte obehagligt. Den har gangen va det inte lika illa, men det ar ju alltid obehagligt nar det ar runt hjartat...det kanske har nagot med min forkyldning att gora.
Idag blir det nog en VALDIGT lugn dag, vadret e jattefint, ska ta ut Maggisen pa en lang promenad :)

Kommentarer
Postat av: Syster

haha fasiken vad kul..Men är det webbkamera eller hur funkar det liksom???

2009-01-25 @ 23:52:16
URL: http://imagehelene.blogg.se/
Postat av: Syster

Na det e som ett vanligt TV program (det gar o kolla pa TV ocksa men jag har inte den kanalen) som man kollar pa med Real player :)

2009-01-26 @ 01:48:31
Postat av: Helene

Hitta världens coolaste t-hirt till dig..klicka på länken nedan =) (Världens längsta länk =)



id=1&gender=1" rel="nofollow">http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=539001&qProductColorId=80&qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=11&qBrand=&qClass=3&qGroup=11&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=2&qFilterType=0&languageid=1&gender=1

2009-01-29 @ 22:20:42
URL: http://imagehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0