President Obama!!!!!

Jag kommer aldrig glomma den har dagen, dagen da Barack Obama svor in som president. Jag har suttigt har pa morgonen o kollat pa the inauguration, manga gladje tarar har det blivit. Nar jag vaxte upp sa va USA ett land man sag upp till, men makt manga forebilder. Sen jag flyttade hit sa har det forandrats totalt, fran att se upp till USA sa har manniskor runt om i varlden andrat uppfattning. Men dom sista manaderna sa tror jag det har borjat andrats, efter 8 ar av elande sa har USA antligen bestamt sig for att det ar dax att andra folks uppfattning om detta land. For forsta gangen pa lange sa ar jag faktiskt stolt att vara blivande amerikansk medborgare o jag ar extremt glad att ha varan forsta African/American president.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0