Mrs Bourland

Antligen sa borjar jag inse att jag verkligen ska borja skolan igen. Jag betalde forsta delan av 3 till skolan idag, sen borjar jag den 24:e. Den 24:e e en Lordag men jag ska namligen ta en Lordags klass, pa TV?! Jag vet, det later lite skumt...men dom sander vissa klasser over TV eller online. Ganska skont, kan ligga i sangen o ga i skolan :) Klasserna jag ska ta den har terminen e:

Introduction to Education
Education Psychology
Language Learning
Classroom Managment
Computer Literacy for Teachers

Det kanns jattekul, ser verkligen fram emot det. Undra om barnen maste kalla en Mrs Bourland har? Tycker Christine later mycket trevligare :)

Har e det rena sommaren igen, det har varit mellan 25-30 hela helgen. Jag har varit nere pa stranden ett par ganger med Meggie o aven fast jag bott har i 11 ar sa blir jag alltid lika glad nar det e sant har vader o det e sa klart sa man ser anda till Malibu o till on Catalina som ligger utanfor LA.....I love Cali!!!!


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad gott du har det sis ..(Avis)

2009-01-13 @ 22:35:53
URL: http://imagehelene.blogg.se/
Postat av: Syster

Ja jag vet, ni maste komma hit pa jul nagongang...allihop :) Puss

2009-01-13 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0