Mitt 2008

Januari

Aret borja med att jag ANTLIGEN fick tummen ur att skaffa advokat for att fa mitt Green Card, jag hade forsokt gora allt jobb sjalv men insag att det va ALLDELES for svart.



Februari

I Februari sa firade vi varan forsta Brollpsdag, fick ett Tiffany armband av min alskling. Va pa Yamashiro i Hollywood o at fin middag, sen akte vi till Palm Springs over en weekend.



Mars, April & Maj

Borjade fixa o dona en del med huset, bade pa insidan o utsidan.






Under varen sa va det en del roliga fodelsedags fester pa olika klubbar o lounger i Hollywood.

   

Juni

I Juni graduera Tyler "hogstadiet"




Firade en valdigt "svensk" midsommar i Vasa park for 2:a aret i rad. Fick med oss Michaela o Gary.
 

Juli

4th of July






Derek hade sin Hej Da middag da han flyttade till Springfield (Boston), vi hamnde pa Sky Bar efter middagen.



Augusti

Marlon, jag o Meggie forsokte va hurtiga o va uppe i Hollywood Hills o hikade ett par veckor....Hmmmm undra varfor vi slutade?



 





Jenny fyllde ar, vi va pa Chaya i Venice.



September

Underbara goa mamma va har och halsade pa...igen Ha Ha



   




Min alskade Meggie firade 1 ar med oss <3







Jenny o jag larde kanna Daniella o Jessica...my life would never be the same again asg xoxo



Oktober

Marlon o jag va pa varan immigration intervju, det va hur latt som helst men dom sa att dom hade glomt att gora min background check o det kunde ta ett tag innan jag fick mitt green card :( Fyllde 31 *hjalp* den 30:e Oktober.






Firade Halloween med Marlon, Jenny o Danni uppe i Hollywood.....Party like a Rockstar!!!! WhhoooHooo

   

November

November borjade bra, Obama blev elected president, mitt green card damp ner i brevladan o jag kunde antligen soka in pa skolan :)

                         




Jag o Marlon akte till Vegas over Thanksgiving, hela hans familj va dar uppe for att se Marlons systerson spela football.



December

Jenny o Danni flyttade ihop o hade inflyttningfest.






Vi hade svensk julafton hemma hos oss

     




Sen va 2008 slut



Jag hoppas o tror att 2009 kommer att bli ett jattebra ar, jag ser verkligen fram emot det. Jag har fatt mitt green card sa nu kan jag ANTLIGEN aka hem....Marlon o jag planerar en resa hem till Sverige i Juli. Sen borjar jag ocksa min larar utbildning som jag ar klar med nasta sommar.....Vi har stora planer for 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Magga är sååå söt på kortet, jag dööör =)

2009-01-15 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0