Jordbavning

Jag satt har vid koksbordet o kollade min Facebook o laste lite bloggar nar bordet o stolen borja skaka, forst trodde jag det va Meggie som va under bordet o boka. Jag fragade Marlon som satt i soffan om han kande det o han sa "I thought it was Meggie", da fattade jag att det va jordbaving. Inte en sa stor, en 5.0....men det e alltid lika otrevligt. Senast jag kande en va tidigare i host o det va en 5.7 o da skakade det rejalt. Varje gang det hander sa tanker jag "Vi maste skaffa ett emergency kit", man vet inte nar the "Big One" kommer, da galler det att halla i hatten.




Kommentarer
Postat av: Helene

Hej, usch vad otäckt, blev Meggie inte rädd då??

2009-01-09 @ 11:34:52
URL: http://imagehelene.blogg.se/
Postat av: Christine

Na, den va inte sa farlig. Sist gang blev hon radd, men nu reagerade hon inte alls :)

2009-01-09 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0