Helt sluuuuut

Forsta veckan i skolan o jag e helt dod!!!! Forst va jag hos lakaren i Mandags o som tur va sa hade jag inget problem med hjartat, tydligen sa hade jag muskel spasmer runt hjartat o fick antiinflammatoriska piller. Resten av veckan har varit full av klasser o jobb....tydligen hade jag enrollat i "fel" klasser. Hade valt 2 klasser for larare som valt att lara ut ett amne, medans jag vill va i lag/mellan stadiet o lara ut alla amnen. Sa jag ar tvungen att droppa dom o adda dom ratta klasserna istallet, sen ville jag droppa min Torsdags klass o ta en Lordags klass istallet...men eftersom jag redan har en Lordags klass sa va jag tvungen att fa tillstand fran bada lararna sa jag kunde andra det. Sa det ar ialla fall darfor jag ar trott nu :) Annars har det varit ganska lungt, min stackars pappa har brutigt 2 fingrar :( Stackars pappsen!!!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Förstår du är trötter...hur lyckades Anders med detta?? KRAM!

2009-02-01 @ 17:21:54
Postat av: Syster

Dom haller ju pa att packa infor flytten, sa det hande nar han lyfte nagra lador?!?

2009-02-02 @ 17:34:03
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0