Zzzzzz Zzzzzzz....

Ska bara klaga en liten snabbis...JAG AR TROTT!!!!!!  Vilken vecka, jag tror det ar for jag inte ar van att ha sa mycket att gora. Men det ar ganska kul att ha fullt upp ibland :)
I helgen sa jobba jag nastan hela Lordagen, jag o Marlon skulle akt o bowlat med hans vanner men han har strackt nagot i ryggen sa han ville inte ga ut. Sa jag Danni, Jenny o Jenny's kompisar Asa o Malin gick ut i Venice, det va jattekul att va ute med ett gang tjejer...det va ett tag sen sist. Pa Sondagen va det lugnt, jag va ute o gick med Maggan o sen akte jag o M till IKEA o kopte en gigantisk spegel. Min man ar for rolig, han ser grejjer pa TV o pa websidor o far inspiration....sa nu star det en 2 meter hog spegel i vardagsrummet :)
Jennys van Asa ar frisor, hon har egen salong i Sthlm, sa i Tisdags akte jag over till Marinan o Asa fixa mitt har. Jag toppade det, klippte lite sne lugg o tonade det ljusare plus lite slingor....skit snyggt, I love it!!! Ska ta kort nar jag gjort mig iordning (kortet ar fran innan jag klippte det) Resten av veckan har bestatt av plugg, skola o jobb TjoHo!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Tuttkalas!!

2009-02-12 @ 21:50:56
URL: http://shoppingalingsas.se
Postat av: Syster

Asg

2009-02-13 @ 05:16:21
Postat av: Kattis

Väntar spänt på bilder ;) Jag har oxå klippt & färgat hår...:) Puss

2009-02-20 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0