Utmaning

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 10.50
2. Namn? Christine
3. Vart bor du? Hus i Los Angeles
4. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2 knoddar
5. Vill du gifta dig? Redan avklarat
6. Har du ätit sushi? Yes, alskar sushi
7. Favoritglass? Hmmmmm, jag at glassoholic....kanske nan med brownies i
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2 tror jag
9. Humör? Stressad men ok

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Hmmm det beror pa vad man menar med jagad Ha Ha
2. Har du en hund? Ja, min bebis Meggie
3. Sover du helst själv eller med någon? Sover bast med min man
4. Tror du på spöken? Japp

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nix har cm sa det racker
2. Skulle du vilja väga mer? ABSOLUT inte
3. Skulle du vilja ha sex nu? Har precis klarat av det Ha Ha

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Na
2. Kan du slicka dig på näsan? Na, inte enns efter traning av Kattis
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jag tror det
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja nu for tiden :)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag ar helt ensam, annars gar det inte
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Det kan bli svart, men inte omojligt
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Redan avklarat
9. Kan du suga? Hmmmm...ja.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror pa vilken affar :)

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Oh ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaaaa da
3. Har du någonsin haft sex med någon? Jag tror det
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Tror jag sakert
5. Har du varit full den här månaden? Inte an, men vanta ett par timmar (det e 1:a Feb o Super Bowl idag)
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Na inte an, jag e latt road
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? 4 ar aldre? Ar gift med en 11 ar aldre :)
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte som jag vet
12. Har du haft sex med mer än tre personer? Yes
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Na

Anta utmaningen du som läser!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nog för att jag har superlång tunga men slicka mig på nosen det kan jag icke ;)

2009-02-02 @ 00:05:34
Postat av: Syster

E det sant, trodde typ du kunde slicka ogenbrynen Ha Ha

2009-02-02 @ 17:35:07
URL: http://christinebourland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0