Skynda Skynda Skynda....

Skola, jobb, skola, jobb....sa ser den har veckan ut. Men det ar faktiskt ganska skont att ha mycket att gora, kande att jag borjade bli forslappad med mitt halvtids jobb. I Lordags hade jag doggy date med Danni, Meggie ar helt tokig i hennes Max o Molly...hon ar saaaaa lessen varje gang vi ar klara :( Sen slappade vi bara pa kvallen o kollade pa tva filmer. Tyckte om bada tva, men jag maste verkligen rekommendera Vicky Cristina Barcelona....Scarlett Johannson spelar i den, hon ar hur snygg som helst. I Sondags akte vi till Baja Cantina for lite drinkar i solen o Super Bowl, 2 STORA margaritas drack jag...tror dom lura mig for jag fick inga vingar alls (mammas ord val). I morse kom jag mig faktiskt upp ganska tidigt o jag o Marlon o Meggie slapte av Tyler i skolan o sen akte vi till en park som ligger nara hennes skola, vi promenera/jogga i 1 timme. Jag ska forsoka sma jogga lite ett par ggr i veckan, det ar det VARSTA jag vet men jag skulle hemskt garna vilja ga ner ett par kilo till. Sen vi skaffa Meggie o jag borjade ga ut med henne 45-60 min varje dag sa har jag gatt ner lite over 8 kilo :) Thank you Meggie!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha maggan! duktig du är 8 kg grymt, dte syns på dig med. Föresten jag kommer nog börja blogga på www.shoppingalingsas.se en tjej ringde mig igår och ville jag skulle blogga för dom =)...kul kul..puss

2009-02-05 @ 10:59:45
URL: http://imagehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0