Mascara

Kopte en ny mascara igar o den verkar faktiskt ganska bra. Hade en ganska bra MaxFactor innan, men hittade inte den sa jag tankte prova en ny.


Har bara pa mig ett lager har men dom ser ganska langa ut anda. Jag ska erkanna att jag ar valdigt beroende av min ogonfransbojare, sakert inte bra for fransarna men fina blir dom. Forst brukar jag boja dom med min Shu bojare (kopte pa Sephora) o sen mala ett lager med en aldre mascara som bara lagger ett tunt lager. Sen borjer jag igen nar dom torkar o tar pa ett lager mascara igen....sen kanske jag borjer dom igen Ha Ha

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Spelar ingen roll vilken mascara jag använder...får fan ingen volym eller böj på skiten!

2009-12-21 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0