I'm back....

Oj oj oj, har haft ett par galna veckor sen jag blogga sist....har pluggat sa ogona bloder Ha Ha men nu har jag bara 1 final kvar o det kanns SA skont.
Forra veckan sa hade vi varan backyard makeover, det blev helt fantastiskt fint. Tyvarr sa kan jag inte lagga upp bilder forrens showen har varit pa TV o det ar lite surt. Vi skrev pa papper som sa att vi inte fick lagga ut nagot pa natet. MEN jag kanske kan ta lite kort pa Meggie med tradgarden i bakgrunden :) Sa dom byggde ett jattestort tradack dom tar upp halva tradgarden, nu star det ett bord dar med plats for 6 personen...ovarfor ar det ett tra tak som hanger i dom tva stora traden vi hade dar innan...ja det e lite svart att forklara. Sen byggde dom ett oppen spis ute, vi hade ju en inne o dom byggde en precis likadan ute, framfor den satte dom en ute soffa. Favoriten ar nog att dom tog bort fonstrerna vi hade i vardagsrummet o satte in en enorm sjutdorr, sa nar man oppnar den sa blir nastan hela vaggen som en oppning ut till dacket. Ja det e som sagt lite svart att forklara, men det blev fantastiskt fint. Tyvarr satt jag nog ute for lange vid oppna spisen for jag blev kanon forskyld i helgen :(
Far PANIK pa mitt har, ser ut som en white trash Betty Sue. Det bara hanger o ser ut som skrutt. Det e sa jakla dyrt att ga o klippa o gora slingor har eftersom mitt har ar sa langt, men jag maste ta tag i det. Funderar pa en san har klippning, fast blont da. Va tyckts?


Kommentarer
Postat av: Kattis

snyggt skulle säkert passa dig jättebra...:)

2009-12-12 @ 13:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0