Seg

Na, nu maste jag skarpa mig o ga ut o ga med Maggan. Jag ar absolut INGEN morgon manniska o ligger o kollar pa TV sent pa kvallarna. Har jatteknepigt vader har, igar morse sa regna det jattemycket o sen pa eftermiddagen blev det sol....nu ar det jattefint ute. Har suttigt o kollar restauranger eftersom Marlon fyller nasta vecka, vi brukar alltid ga ut o ata pa nagon fin dyr resturang nar vi fyller. Hittade manga som jag vill ga till :) Ska forsoka overtala honom att ga o ata lunch eller brunch pa ett stalle som heter Inn of the Seventh Ray o ligger i Topanga Canyon, hur mysigt som helst o liger mitt ute i skogen :)

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Åhhh som hemma ;)

2010-04-06 @ 23:03:59
Postat av: Anneli

Hej LA!

Nu får Du allt skriva och uppdatera sidan lite!

Kram

2010-04-22 @ 08:23:57
Postat av: Linda - Selmi Städservice

Hej!



Selmi Städservice är ett nyetablerat företag, vilket utför tjänster för både företag, föreningar och privatpersoner.

Vi forsöker desperat å nå ut til alle i Uddevalla. Vi beöver kunder! Om ni har facebook och vill hjälpa oss å förmedla, så sätter vi stor pris på det!



Glöm inte å bli med å tävla på http://dar.blogg.se ochså:-)



Tack på förhand for all hjälp! Behöver ni städhjälp så ring 0762624880 eller mail til [email protected]



Önsker dej en super sommar vidare!



Linda.

2010-07-16 @ 22:52:55
URL: http://www.selmistadservice.se
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

vilken natur!

2011-08-26 @ 16:48:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0