Host mys

Inte host host....utan winter, var, sommar o HOST. Va pa bio igar kvall, det va pa tiden. Har forvandlats till en forslappad hemmafru som sitter med mysklader o toffs mitt pa huvudet...ibland maste man paminna varandra hur man ser ut med masken pa. Vi va o kolla pa en film som heter "I can do bad by myself" av Tyler Perry, tyckte den va helt ok. Fick inte med Marlon o kolla pa "Good Hair" filmen, kan inte fatta att han inte vill ga pa en film som handlar om har :)
Ska slappa lite innan jag maste aka till skolan. Jag har fatt pluggat en del i helgen o jag va uppe med tuppen o akte till banken, mataffaren o till parken med Meggie.

Kommentarer
Postat av: Helene the sis

Snart ska ni väl filmas inför makeovern väl??? spännande! PUSS

2009-10-14 @ 14:07:36
Postat av: den galna mamman

hejsan har precis besökt din blogg och ville säga hej, såg att du var från uddevalla, jag med, hoppas du får en fin dag mvh den galna mamman

2009-10-15 @ 06:01:04
URL: http://www.metrobloggen.se/trygg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0