New career

Har varit o hamtat passet o kopt ett par Michael Kors skor till mamma. Vad ar det vasta som kan handa efter man sprungit runt hela dagen o spenderat timmar i traffik....Jo att vara utlast ur huset!!! Lamnade min nyckel till Tyler o=i morse nar jag akte o sa att hon skulle gomma den ute om hon gick. Marlon kom hem pa lunch o medans han va hemma sa gick Tyler, Marlon tog nyckel o laste....sa nu har han bada nycklar. Som tur va hitta jag ett olast fonster o smidigt som en hjort sa klattrade jag upp for stegen o skutta in, va riktigt impad sjalv. Kanske borde se till att lasa fonstrerna i fortsattningen sa ingen annan skuttar in. Kanske ska blir burglar istaller for larare????


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha bra gjort!

2009-07-10 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0