Mandag morgon

Jag ar hurtig varre, va uppe kl 7.30 idag o gick ut med Meggie. Det har varit sa himla varmt dom sista dagarna...eller veckorna sa jag tankte passa pa att ga ut tidigt, men det va sketa varmt anda. Ska kanske med Cathy o barnen (min gamla nanny familj) till nagon vatten park idag, kan behova det sa jag kan jobba pa den transparanta fargen jag har. dessutom behover jag inte bekymmra mig om Beach Body 2009 nar jag ar i en vattenpark med massa mammor o barn...jag latsas bara att en av trillingarna ar mina sa forstar dom valkarna pa magen Ha Ha
Kan inte fatta att jag aker hem pa Torsdag, jag langtar sa. Fast jag ar lite lessen att lamna..M.....Meggie!!!! Inte Marlon Ha Ha, honom kan jag prata med pa telefon, men Maggisen kan jag ju inte prata med :( Men hon ska bo hos Danni o Jenny o hon alskar att vara dar med deras hundar, eftersom Marlon ar borta pa jobbet hela dagarna sa ville jag inte lamna henne sjalv. Saklart jag kommer saknar Marlon ocksa Ha Ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0