Latmask

Kanner mig som en riktig latmask, klagar nar jag har mycket att gora men nu ar jag SA uttrakad pa att ha lite att gora. Hur kan man bli trott av att inte gora nagonting???? Jo lite gor jag allt pa dagarna, forsoker fa in ett par timmars pluggande, lite stadning o ut o ga me Maggisen bl a. Det hjalper inte att det ar nastan 30 grader har inne i huset ocksa, som en ugn. Borde aka ner till beachen o lagga mig o sola, men jag ska fa det har jakla provet avklarat forst o sen ska jag klamma in lite solning innan jag kommer till Svedala.
Nar vi satt i soffan o kolla TV igar sa va det en liten jordbaving, bara en 3.2 men den va nara oss sa den kandes. Vi har ett jattestort fonster bakom soffan vilket nog ar det varsta stallet att va pa om det gar sonder. Min reaktion nar det borja skaka va likt Superman...skutta ifran fonstret sa Marlons ogon holl pa att ploppa ut Ha Ha. Det mina vanner ar snabba reflektioner!!!!!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Helene

Shake baby shake! Kom till trygga svedala här har vi inga sådana saker sörrö.

2009-07-15 @ 12:02:34
URL: http://twowomensstyle.blogg.se/
Postat av: Kattis & Klas

Hej gumman jag ringde förut och skulle berätta att Olivia dött var så förvirrad o ledsen att jag glömde slå de första siffrorna till ditt mobilnummer så jag kom till någon stackars tant..försöker hinna ringa imorgon istället Puss & kram

2009-07-15 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0