Hello

Jag ar UTRAKAD, inget jobb ingen skola...Kill me now!!!! For ett par manader sen nar jag va i skolan sa dromde jag om att slappa hela dagarna, men det e ju skit trakigt. Oppnade i alla fall en bok idag for jag maste plugga till ett prov jag ska ta i Juli. Efter jag varit hemma sa MASTE jag hitta ett jobb ASAP!!!
I Lordags va vi pa brollop, Marlons van Antar gifte sig med hans Farrah. Brollopet va i Bel Air o sen va reception pa Rodeo Drive i Beverly Hills. Nar vi korde till BH sa passera vi Michael Jacksons hus, dom hade stangt av gatan o det va massa med folk dar. Brollopet va jattefint men bade jag o Marlon va inte direkt impade av middagen. Vi visste att dom hade spenderat massa pangar pa det har brollopet men det marktes inte, tror dom la dom mesta pengarna pa att vara pa Rodeo Drive.
Na, nu kom M hem...ska va lite social :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0