Goder natt

Kl e 23.30 o ska snart ga o nana, annu en Fredag kvall for ett gift par Ha Ha. Na vi brukar faktiskt ga ut ibland, sa trakiga e vi inte. Va hos veterinaren med Maggan i dag, hon sa att allt sa jatte bra ut o beratta aven om en ny medicin som kommigt ut for mast cell cancer som Maggisen har. Sa om det skulle bli varre sa finns det en ny medicin nu som verkar lovande :)
Efter veterinaren va jag Danni o Robert ute o gick med alla vovvarna, en Pitbull, en Doberman, o tva Jack Russells...vilken syn :) Sen akte jag till affaren o fick super migran pavagen sa jag holl pa att spy (ja ja, lite for mycket information) o nar jag kom hem o migranen lugnat sig sa lagade jag lax, ris o broccoli....drack tva flarror vin med maken o kolla pa Taken. Skitbra thriller, verkligen att rekommendera.
Om tva veckor ligger jag hemma i U-a o myser, kan knappt tro att det e sant...va SAAAA lange sen!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Helene

Åhhh vad bra för Maggan! jag snart är du här med oss...Så får du även träffa Stella såå kul! puss

2009-07-11 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0