God morgon

Jag ar TROTT, har haft huvudvark hela natten o sovigt daligt :( Jag vaknade vid 6.40 o trodde Marlon hade forsovigt sig, sen gick jag in i badrummet o tappade korken pa en kram i handfats halet (vet inte vad det heter). Sen tyckte Maggisen att jag skulle ga upp vid 7.45 o kom in i rummet o la labbarna pa sangen "Mamma ga upp nu!!!". Sa nu sitter jag har o dricker slaskkaffe for jag glomde kopa kaffe igar (amator) o det fanns bara 1 sked kvar.
Sa min favvo show "So you think you can dance" va igar, sag fram emot att kura upp mig i soffan med min glass o titta. NAGON hade lamnat 1 sked glass kvar i burken!!!!! VEM lamnat 1 sked!!! kvar???? Antigen sa ater man vall upp allt eller sa lamnar man sa nagon annan kan fa en skal. Ni kan tro att jag va forbannat, man leker inte med mig o min glass!!!!!! Saklart va det min alskade man, for det ar en typisk man grej att gora.
Idag ska jag aka o hamta mitt pa pa svenska ambassaden i Westwood, ska aka till Ross ocksa o lamna tillbaka ett par skor till mor. Ska forsoka dra med Danni, jag har inte sett henne sen hon akte till Sverige for nastan 1 manad sen.
Ha en bra dag...eller kvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0