Blaaaa

Ingen plugg inspiration alls, akte till Borders o forsokte lasa men kunde inte koncentrera mig...lite fick jag last anda.
Ska stada lite, imorgon ska jag o Marlon bli intervjuvade for ett TV program pa HGTV (ett hus o hem kanal). OM vi blir utvalda kommer dom gora om hela varan tradgard, det hade vall blivit fint :) Kanner att vi behover lite positiv energy nu, har haft sa mycket skrutt det senaste. Hall tummarna for oss :) Ar inte helt redo for att vara intevjuvad pa film for jag har pizza fejs just nu, sa fort jag ar stressad sa blir min hud jatte dalig...mycket concealer blir det Ha Ha



Sander massa kramar o tankar till min basta van Katarina o hennes mamma Siv vars hund Olivia somna in idag, 14 ar gammal va hon. Hon levde ett langt o harligt liv o nu ar hon i hundhimlen o leker med alla andra hundar.


Kommentarer
Postat av: Kattis & Klas

Söt du är <3 Nu kommer du & Marlon bli kändisar eller kanske eran trädgård ;)

2009-07-16 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0