Tra la laaaaa

Nu har jag lugnat ner mig l i t e grann sen mitt forra inlagg, f-n va surt alltsa....men det e inget jag kan gora at saken, har pratat med allt o alla jag kan prata med. Jag far se det possitiva i det hela istallet:
1. jag kan jobba i 6-8manader o tjana lite $
2. .......

Ja det va nog bara det, MEN det e inte illa (tank possitivt)

Mor o syster skulle komma i Maj nar jag va klar men nu prata vi om att hela familjen ska komma nasta jul i stallet, alltsa mor, syster + pappa o Andreas (min svager). Det ar ju ocksa ganska possitivt, for jag har alltid velat att dom kommer hit over jul. Forra veckan hade vi 25 grader varmt har o om det ar sa fint sa kan dom t o m bli lite solbranda :) Sen ska jag forsoka komma hem 3-4 veckor i Augusti innan skolan borjan.

Snart ar det jul :) Ar fortfarande barnsligt fortjust i jul. Marlons hela familj kommer hit i ar o det kommer bli trevligt.


Kommentarer
Postat av: Helene

Fan var så inställd på L.A..men hoppet är ännu inte ute...du kanske är ledig i maj ngt ?? puss

2009-12-21 @ 23:13:42
Postat av: Anneli

Positivt stavas med ETT S!

2009-12-22 @ 07:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0