Traaaakigt

Jag ska sitta hundvakt i en vecka hemma hos min gamla boss, numera van, Cathy. Hela familjen akte ivag till Costa Rica idag sa jag tar hand om deras hundar Beau, Cosmo, o valpen Annie. Meggie ar saklart med mig o hon alskar att hanga med Beau o Cosmo men hon hade aldrig traffat Annie forut. Jag va lite orolig for jag har markt att Annie forsoker "bossa" runt med dom andra 2 hundarna o hon e helt vild. Det tog ca 1 timma innan hon o Meggie borja braka...eller braka o braka, Annie reta upp Meggie o tillslut fick hon nog. Kan saga att det ar ingen fin syn att se en pitbull forsoka hoppa pa en Cockapoo (Cocker Spaniel och Pudel mix). Sa nu hatar Meggie Annie, maste ha dom separerade hela veckan :(
Jag HATAR verkligen att va sjalv, e hur morkradd som helst o totalt uttrakad :( Tur att man har en stor pittbull med sig :)

  

Vem Vinner???????????????????

Kommentarer
Postat av: JENNY

pitbullen (:

2009-08-30 @ 09:05:49
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0